Big Bang: AstroVoyager hè tornatu nantu à a terra cù a Filarmonica di Praga

AstroVoyager tornerà à a Terra in uttrovi 2017 cù un novu album chjamatu "Big Bang". Serà prisintatu u 26 d’ottobre nant’à u palcuscenicu di Tritonu (Les Lilas).

Big Bang hè u prughjettu più ambiziosu di AstroVoyager finu à a data, unendu quattru anni di travagliu in studio è parechje cullaburazioni eccezziunali, in particulare per a prima volta cù l'Orchestra Filarmonica di Praga.

À l'occasione di a Realease Party à Le Triton, AstroVoyager sarà inturniatu da Jean-Paul Florès (Vocal-Guitar), Pascal Poulain (Drums), Angie (Violin) è Anne-Lyse Regalado (Vocals).

Big Bang sintetizza un viaghju interstellare eccezziunale. Hè ancu un missaghju di speranza per u nostru mondu induve duvemu esse l'architetti di u nostru avvene... È AstroVoyager ci vole à imbarcà cun ellu in stu viaghju cosmicu per attraversà u tempu è u spaziu inseme una volta di più.

Dopu à 3 EP precursori, u Doppiu vinile / CD sò dispunibuli per pre-ordine in edizione limitata di cullezzione nantu à Pledge Music. Les i biglietti per u Realease Party sò dispunibuli à u Triton è in tutte e rete.

Per sapè ne di più Big Bang.

Lascia un cumentu

Stu situ usa Akismet per riduce micca desiderate. Amparate più nantu à cumu si utilizanu e vostre dati di cumenti.