Planet of the Arps, novu album di Remy Stroomer

Planet of the Arps - Remy Stroomer
Planet of the Arps - Remy Stroomer

Torna in lugliu 2010: u musicista di musica elettronica Remy Stroomer (aka REMY) hà registratu a prima versione di un pezzu di musica ambientale. Hè diventatu un viaghju d'una ora chì pò esse à qualchì volta in a linea di travagliu solista di u cumpusitore, ma hè statu decisu chì stu prughjettu avia da esse presentatu cum'è un prughjettu parallelu chjamatu "Planèt of the Arps".
U nome si riferisce à l'arpeghju di u fenomenu musicale (s'ellu sia pruduciutu o micca da un arpeggiatore), Halton Arp è u so Atlas of Peculiar Galaxies, Alan R. Pearlman è i so legendari sintetizzatori ARP, è hè chjaru chì questu hè ancu un sguardu à questu. "Fighjate à a franchise di fantascienza "Planet of the Apes".


Appena a prima versione di a pista hè stata registrata, Remy hà avutu in a so mente di participà à un cumpagnu musicista in stu prughjettu, sintendu chì avia bisognu di un toccu extra prima di pudè esse liberatu.
Quandu l'avvenimentu di Ricochet Gathering hè accadutu in Berlinu in uttrovi 2010, Remy hà dumandatu à Wolfram Spyra per esse parti di stu travagliu ambientale. Ancu s'ellu "Der Spyra" vulia travaglià nantu à questu, pareva esse una mancanza di tempu è soprattuttu i dui artisti avianu altre priorità à questu tempu. U prugettu hè statu sbulicatu.
Quandu Remy hè statu invitatu à ghjucà à u Zeiss Planetarium in Bochum (Germania) u 15 di settembre di u 2012, hà decisu di ghjucà stu pezzu di musica particulari. Bastamente perchè s'adattava perfettamente in questu locu. Alcune aghjunte è mudificazioni sò state fatte, è durante stu cuncertu solista a versione 2.0 hè stata liberata.
Quasi dui anni sò passati da chì Rémy hà urganizatu una serata cuncertu à e Ruines de Brederode in Santpoort. Zuid (Paesi Bassi), 27 June 2014. Per a furmazione, Remy hà programatu u so gruppu, Free Arts Lab, è ancu Wolfram Spyra.
Per cuncludi a serata, hè ghjunta l'idea di fà un'improvisazione intornu à una versione editata di "Pianeta di l'Arpi".
Ciò chì hè accadutu era diversu da ciò chì Remy avia in mente. A causa di e circustanze, ùn hà micca avutu u tempu di ripetiri u travagliu di cullaburazione.
è pocu prima di u spettaculu, hè statu decisu chì u cumpagnu di Spyra è a cantante Roksana Vikaluk li unisci.
U risultatu: una versione live di 20 minuti di "Planet of the Arps", in un ambiente interamente improvisatu. U risultatu era, per dì cusì, veramente eccitante. Musicalmente è atmosfericu, tuttu paria di cascà fora di locu.
In seguitu pigliò più di quattru anni - hè statu decisu chì "Planeta di l'Arps" deve esse liberatu.
A so forma attuale: U pezzu originale, remixatu è sublimatu cù elementi di performance live.
Videmu cum'è un prughjettu chì avia bisognu di sta volta per evoluzione è vene cù a versione per sente nantu à questu "Planeta di l'Arps".

Lascia un cumentu

Stu situ usa Akismet per riduce micca desiderate. Amparate più nantu à cumu si utilizanu e vostre dati di cumenti.