Alone together, performance virtuale di Jean-Michel Jarre u 21 di ghjugnu

Un primu mondu. U musicista francese Jean-Michel Jarre, via u so Avatar, s'incarnarà in diretta in un mondu virtuale apposta, accessibile à tutti.
"Alone together" creatu da Jarre hè una performance live in a realtà virtuale, trasmessa simultaneamente in tempu reale nantu à e piattaforme digitale, in 3D è in 2D. Finu a data, tutti i spettaculi musicali virtuali sò preproduciti è sò ospitati in mondi digitale preesistenti. Quì, Jarre presenta u so avvenimentu in u so mondu virtuale persunalizatu è qualchissia pò sparte l'esperienza in linea via PC, tablette, smartphones o in piena immersione in cuffie VR interattive.

Impurtante per Jarre, stu prughjettu hà ancu scopu di mandà un missaghju à u publicu è à l'intera industria di a musica : sia in u mondu reale sia in u mondu virtuale, a musica è i spettaculi in diretta anu un valore chì a so ricunniscenza è a sustenibilità sò vitali per milioni di creatori.

In più di a trasmissione digitale, una trasmissione "silenziosa" di u cuncertu virtuale serà pruposta in u centru di Parigi, in u cortile di u Palais Royal, à una selezzione di studienti di e scole di furmazione di arti di spettaculu, sonu è musica. duverà solu purtà u so telefuninu è l'auriculare per sparte u spettaculu in diretta nantu à u grande schermu.

À a fine di sta prestazione simultanea, i participanti riuniti in u cortile di u Palazzu Reale puderanu chjamà in diretta cù l'avatar di Jean-Michel Jarre, sguassendu di più i cunfini trà u mondu fisicu è virtuale. Per cuncludi, l'avatar apre una porta virtuale daretu à e scene à quale Jarre accoglierà u gruppu di studienti in persona in u so attellu per sparte u backstage di a sera.

Jean-Michel Jarre hà intenzione di dimustrà chì a VR, a realtà aumentata è l'IA sò vettori novi chì ponu aiutà à creà un novu modu di spressione artistica, produzzione è distribuzione, mantenendu l'emozione senza precedente di a riunione in tempu reale trà l'artisti è u publicu. U periodu di crisa di salute chì traversemu hà evidenziatu l'uppurtunità è a necessità di un cambiamentu di paradigma per seguità i tempi.

"Avè ghjucatu in lochi strasurdinarii, a realtà virtuale mi permetterà avà di ghjucà in spazii inimaginabili mentre restendu nantu à una scena fisica", spiega Jean-Michel Jarre.

U musicista francese di fama internaziunale crede chì u World Music Day hè l'uppurtunità perfetta per prumove sti novi usi è una megliu cunniscenza di unu di i pussibuli mudelli di cummerciale futuri di l'industria di l'intrattenimentu musicale.

"A realtà virtuale o aumentata pò esse per l'arti di scena ciò chì l'avventu di u cinema era per u teatru, un modu di spressione addiziale resu pussibule da e tecnulugia novi in ​​un mumentu determinatu", prediche Jarre.

Brissant les barrières de l'isolement, « Alone Together », l'expérience virtuelle imaginée et composée par Jean-Michel Jarre, est réalisée en collaboration avec le monde de la réalité virtuelle sociale VRrOOm créé par Louis Cacciuttolo, qui a réuni pour l'occasion une équipe d'innovateurs, artisti cum'è Pierre Friquet è Vincent Masson è tecnichi esperti in tecnulugia immersive cum'è SoWhen ?, Seekat, Antony Vitillo o Lapo Germasi.

Lascia un cumentu

Stu situ usa Akismet per riduce micca desiderate. Amparate più nantu à cumu si utilizanu e vostre dati di cumenti.