Radio Equinoxe Live Version 3.0

Radio Equinox

Creata in u 2001 da Alexandre David è Michael Ecalle, Radio Equinoxe hè a prima web radio dedicata à Jean-Michel Jarre, i so fans è a musica elettronica.

Quandu hè stata creata, a radiu trasmette solu pezzi di Jean-Michel Jarre, chì permette in particulare à i so fans di scopre e so cumpusizioni menu cunnisciute.

Rapidamente, altri cumpusitori di musica elettronica (Krafwerk, Vangelis, Tangerine Dream, Francis Rimbert, etc.) si sò uniti à a prugrammazione di a radiu.

Allora i nostri ascoltatori cuminciaru à mandà à noi e so cumpusizioni, è avemu sceltu di dà li una piattaforma trasmettendu sti pezzi.

Radio Equinoxe hè intesu in tuttu u mondu.

Radio Equinoxe hè una associu guvernata da a lege di u 1901 chì a so sede hè situata dapoi u 2011 in Villeneuve de la Raho.

I nostri azzioni

Radio Equinoxe participa à a prumuzione di numerosi cumpusitori di musica elettronica sia per via di a prugrammazione di a nostra radiu sia di a pruduzzione di cinque compilation in CD.

Sò stati ancu urganizati parechji cuncerti.

Cuncerti

2012: Spaziu Art

À l'occasione di u Téléthon 2012, u gruppu pionieri di a musica elettronica, Space Art, hà fattu l'unica tappa francese di a so giru di u 2012, chì l'hà purtatu à i quattru cantoni di l'Auropa, à Villeneuve de la Raho.

2016: Radio Equinoxe Live Version

In u 2016, per celebrà i quindici anni di Radio Equinoxe, avemu urganizatu u nostru primu cuncertu à a cappella Saint Julien in Villeneuve de la Raho, cù trè di i migliori artisti di a nostra prugrammazione : Bastien Lartigue, AstroVoyager è Glenn Main.

2019: Radio Equinoxe Live Version 2.0

Sta volta, i cuncerti di Glenn Main è Bastien Lartigue sò stati in l'aria aperta. A piazza Albert Pouquet, in Saleilles, hè stata a scena di una serata chì mischja musica, effetti di luce è pirotecnia.

Glenn Main hè venutu soprattuttu da Norvegia per rende un tributu à Jean-Michel Jarre sughjendu i più grandi successi di u musicista lionese. Hà prisentatu ancu alcuni estratti inediti da u so ultimu album.

U francesu Bastien Lartigue, chì e so canzone scendenu regularmente à a cima di u ranking di i canzoni prediletti di l'ascultori di Radio Equinoxe, hà prupostu un viaghju musicale magicu, in un cuncertu-spettaculu multimediale chì unisce parechje tecniche auditive è visuali.

2020: RADIO EQUINOXE LIVE VERSION 3.0

A musica ilittronica : un genre musicale chì parechji credi ricenti è assuciatu solu cù i DJ, ma chì hà digià guasi 100 anni di storia !

Hè per rende un omagiu à i pionieri di a musica elettronica chì Radio Equinoxe hè stata creata in u 2001. Sta radio web, ascolta in u mondu sanu, hè stata prima dedicata à Jean-Michel Jarre, prestu prestu in a prugrammazione da d altri nomi leggendari : Kraftwerk. , Tangerine Dream, Klaus Shulze, Vangelis, Space, Wendy Carlos, è tanti altri... Radio Equinoxe offre ancu à i so ascoltatori l'uppurtunità di sparte e so canzoni. Cusì, i ghjovani cumpusitori ponu prufittà di una piattaforma è cusì fà si cunnoscenu à u mondu internaziunale.

Dopu avè ricevutu Dominique Perrier è u so gruppu Space Art in u 2012, dopu avè urganizatu in u 2016 un primu cuncertu à a cappella Saint Julien in Villeneuve de la Raho, Radio Equinoxe, in associu cù Korg France, a Cità di Saleilles, Yannlight, CJP Sonorisation. è Bats 66, hà creatu u festival Radio Equinoxe Version Live in 2019. Dui cuncerti gratuiti à l'aria aperta : un omagiu à Jean-Michel Jarre cù u norvegese Glenn Main è un viaghju magicu cù u francese Bastien Lartigue.

In u 2020, vi invitemu à accoglie un cuncertu spettaculare, durante u quale alcuni di l'artisti più populari di u so prugramma veneranu à ghjucà in diretta, circundatu da numerosi strumenti analoghi è digitali chì ritruvà a storia di a musica elettronica, in un spettaculu chì mischia sonu, luci. è pirotecnia.

Sicondu e date è u vostru prughjettu, quattru artisti offrenu à ghjucà per voi.

AstroVoyager – veru nome Philippe Fagnoni – hè un cumpusitore, interprete è pruduttore francese di musica elettronica, affascinatu da u spaziu è modelatu da l'electro splutazioni di l'anni 80, inventa un universu oscillante trà l'electro, a musica di film, u prugressu, u pop è u classicu. Un grande spettaculu, sonu ma ancu visuale quandu hè fattu "live". Una macchina di viaghju chì hà accumulatu una decina di pruduzzione record in l'ultima decada è hè arricchita da cullaburazioni notevuli. Big Bang, u so novu album arregistratu cù l'Orchestra Filarmonica di Praga, sintetizza un viaghju interstellare eccezziunale. Uniscite à ellu à bordu di a so capsula spaziale-tempu per viaghjà à traversu u tempu è u spaziu inseme.

AstroVoyager offre creazioni musicali Elettro-Sinfoniche originali, eseguite in diretta, cunvergenze di musica elettronica attuale, soni sinfonici è canti lirichi.

AstroVoyager, architettu di u sonu è di l'imaghjini, avvolge tuttu cù coreografie animate, parsunaghji d'altrò, ma dinò luci, video, effetti speciali è focu... Un spettaculu tutale, da cuncerti musicali à spettaculu piromusicale à l'aria aperta... Spettacoli induve u publicu pò cunnetta. per participà à u spettaculu utilizendu una applicazione smartphone dedicata.

Sperimentà un spettaculu AstroVoyager significa esse trasportatu, lassendu esse immersi cumpletamente in a musica è a scenografia, per diventà unu cù e persone intornu à voi. Hè ciò chì face AstroVoyager mostra una sperienza indescrivibile è unica.

Bastien Lartigue hè un cumpusitore di musica elettronica natu in Pau (Francia) in u 1986 influenzatu da artisti cume Jean-Michel Jarre, Moby, Kraftwerk, Enigma, Vangelis è Sébastien Tellier.

Autodidatta, hà publicatu u so primu album di musica elettronica "Omega" in u 2006 chì hà vintu u secondu premiu in u cuncorsu di jingle urganizatu da Radio Equinoxe. À u listessu tempu, "Omega" hè statu sceltu per esse trasmessu in a compilazione 1.0 di a stessa stazione di radiu. Impulsatu da l'entusiasmu di l'internauti per stu dischettu, Bastien Lartigue s'imbarca in a pruduzzione di u so primu live outdoor "Voyages Virtuels" in u 2007, chì u scopu era di ricuperà un stilu di musica ilittronica messa da parte dapoi parechji anni.

In seguitu hà publicatu un album influenzatu principalmente da Enigma è Mike Oldfield. "Maestria" hè stata liberata in u 2010 è mischia stili elettronichi, etnici è orchestrali. Cù stu dischettu, Bastien Lartigue vole scopra altri stili senza svià da quellu chì hà sviluppatu cù u so dischettu precedente. "Maestria" hè divisu in 7 parti, ognuna chì evoca mumenti chjave in a vita di ogni Omu (nascita, scuperte, lingua, rilazioni, cunniscenza, spiritualità è morte). U seguitu di questu album, "Spectra", hè statu liberatu in u 2017.

In u 2013, pubblicà l'album "Atlas", Bastien Lartigue annuncia un ritornu à e fonti di a musica elettronica. Si circonda di sintetizzatori analogichi ma sta volta ùn vole micca mischjà stili ma mischjà sintesi analogica è sintesi digitale.

Dapoi u 2007, u travagliu di Bastien Lartigue hè essenzialmente limitatu à u travagliu in studio, chì ellu cunsidereghja cum'è un attellu di ricerca sonora chì li permette di sviluppà a so propria paleta di soni. Trà u 2006 è u 2008, hà ancu cumpostu musica per i cortometraggi, unu di i quali hè statu numinatu in a categuria "megghiu soundtrack originale" à u Golden W (premiu per i filmi dilettanti).

Dapoi u 2016, face cuncerti mentre cumpone u so prossimu dischettu è vole dinù mette a so musica à u serviziu di l'eventi à l'aria aperta attraversu concerti-spettacoli multimediali, vulendu dinò mischjà parechje tecniche, visuale sta volta...

Glenn hà sceltu di rende tributu à Jean-Michel Jarre ghjucendu i so più grandi successi, è ancu alcune di e so cumpusizioni.

Glenn Main hè natu in l'estiu di 69' è hà cuminciatu à ghjucà u pianoforte à l'età di 4 anni.
À l'età di 13 anni, hà fattu u so primu cuncertu "elettronica" in a scola. Da tandu, a musica elettronica hè stata u generu favuritu di Glenn.
Glenn hè influenzatu da leggende cum'è Jean Michel Jarre, Klaus Shulze, Vangelis è Kitaro.
À l'età di 17 anni hà iniziatu in una banda è era in tour in tutta a Norvegia.
Glenn hà ghjucatu in parechje bandi è hà stabilitu u so propiu studio di registrazione in Oslo à l'età di 23 anni.
In u 2008, hà publicatu u so primu album solista "Secretu Elettronicu" è hà urganizatu un grande cuncertu à l'aria aperta u ghjornu di a liberazione di u so album. U prossimu album "Message" hè stata liberata in 2009. In 2010, Glenn hà publicatu l'album "Arctic Treasures". In u 2011, hà publicatu un album di Natale "Christmatronic". È l'album "Ripples" hè stata liberata in u 2012. Glenn hè attualmente travagliatu nantu à un novu album, chì serà publicatu in May 2015.
L'ambizioni di Glenn sò di girà è ghjucà musica in festivals, clubs è sperendu tappe più grande.
Glenn hè un eccellente tastierista è pianista.
Glenn riceve boni critichi per u so travagliu è a so musica pare chì cresce pocu à pocu.
U scopu di Glenn hè di sparte u so talentu musicale cù a ghjente ogni ghjornu.
Glenn gestisce a so propria etichetta è ghjucà a so musica in u mondu sanu.
Glenn hà sceltu di rende tributu à Jean-Michel Jarre ghjucendu i so più grandi successi.

ZANOV hè unu di i primi musicisti à innuvà in u mondu di a musica elettronica. Da u 1976, hà cumpostu in u so studio di casa dotatu di sintetizzatori oramai leggendari : l'ARP 2600, u VCS 3, l'RMI o u PS 3300. E so installazioni sò cumplesse è hà spessu duvutu dimustrà ingenuità per superà e difficultà tecniche è e limitazioni di u tempu. Hà fattu trè album (in 1977, 1978 è 1983) cù Polydor & Solaris. I trè album sò stati unanimi elogiati da i critichi per a qualità di u sonu è ancu per l'uriginalità di stu universu assai persunale. I posti di cuncerti ZANOV includenu Golf Drouot, Laser Olympia è Planetarium in Parigi. In u 1980, hà cuminciatu à travaglià in un quartu album, ma per mancanza di tempu per una tale creazione, hà decisu in u 1983 di piglià una pausa è hà prumessu di ripiglià un ghjornu...

In u 2014, Zanov hà acquistatu un sintetizzatore Arturia Origin è hà digitalizatu tutte e so registrazioni da 1983. Hà mudificatu è supplementatu sti gravazioni per ricreà l'ambienti di u sonu. Dopu à 34 anni, u futuru virtuale hè finalmente natu.

Dopu à ristabilisce a cunnessione trà u passatu è u futuru, Zanov hà avutu parechje idee musicali è sonu. Hà ottenutu un sintetizzatore Access Virus TI, in più di l'Arturia Origin, è hà cuminciatu à cumpone un novu album. Questu album cuntene pezzi indipendenti più brevi, basati nantu à idee diverse è originali, è riflettendu u culore di a so musica. Il crée ses sons à partir de ses émotions et prête une attention particulière à leur combinaison et à leur évolution. Zanov hà finitu 2015 mischjendu u so quintu album, OPEN WORLDS.